Pieejamie datumi

Jaunums
07. aug - 27. aug, 2024
Pērkot līdz 1. martam
4450 EUR
Cena piesakoties vēlāk
4600 EUR
Vadītājs
Āris Birze Āris Birze

Par braucienu

Galamērķis
Indija
Izaicinājuma veids
Roadtrip
Grūtība
Ļoti grūts

Apraksts

Tikai saujiņa cilvēku ir pieredzējuši Indijas Himalaju elpu aizraujošos skatus.

Vēl mazāk ir tie cilvēki, kuri uzdrošinās pieņemt kalnu izaicinājumus uz motocikla un 19 dienas pavadīsim braucot tikai Himalaju kalnos.

Pēc izaicinājuma Tu būsi cits cilvēks, jo šo braucienu var uztvert kā iniciāciju nākamajam dzīves posmam. Brauciens sniedz iespēju pārdomāt savu dzīvi, sajust vienotību ar dabu, visumu un kalnu žēlastību.

Būšu tiešs un atklāts, jo pastāv iespēja, ka no šī brauciena var arī neatgriezties, taču līdz šim tā nav noticis fiziski. Taču vecās personības noteikti ir palikušas kalnu ielejās.

Ielidosim Ņū Delī pilsētā un jau nākošajā dienā saņemsim močus, lai varam pēc iespējas ātrāk atstāt pilsētas kņadu virzienā uz Himalajiem. Pirmās 2 dienas ir paredzētas, lai varētu pierast pie Indijas satiksmes un izjust kopējo kultūras šoku. Taču trešajā dienā pilnvērtīgi būsim kalnos baudot 3000 metru augstās kalnu pārejas.

Viens no mūsu ceļojuma kulminācijas brīžiem būs brauciens uz pasaules augstāko kalnu pārbrauktuvi Umling La, kura atrodas 5882 m augstumā. Arī līdz tam šķērsosim citas kalnu pārbrauktuves virs 5000 metriem un nakšņosim 4500 m augstumā.
Umling La kalnu pāreja ir atvērta tūristiem tikai pēdējos 3 gadus un pirms tam bija militārais ceļš uz Ķīnu. Papildus brauksim par vienu no pasaules bīstamākajiem ceļu posmiem no Killar uz Kishtwar, kur ceļa malās nav barjeras, bet aizas vairāku simtu metru dziļumā.

Savu dalību šajā braucienā Tu nevarēsi vienkārši nopirkt, jo grupa tiks veidota pēc individuālām pārrunām ar katru dalībnieku, lai radītu izaicinājumam nepieciešamo grupas dinamiku. Grupas savstarpējā uzticība un sapratne būs ārkārtīgi svarīga, gan brīžos, kad jāuzņem temps, vai gluži pretēji - visiem jāaklimatizējas.

Maršrutā ir ieplānotas tikai pirmo un pēdējo dienu naktsmītnes, jo visas pārējās dažādu iemeslu dēļ nav iespējams strikti ievietot kalendārā. Kopējo brauciena maršrutu var ietekmēt klimats, kalnu nogruvumi, lavīnas, protesti, armija un citi neparedzami faktori.

Ja nevari braucienam atvēlēt 21 dienu, sazinies ar mani un es varēšu Tev ieteikt citas grupas, kurām pievienoties pie Indijas partneriem, kuri ar moto braucieniem nodarbojas jau gadiem. Tiek organizēti īsāki braucieni ar dažādiem starppilsētu pārlidojumiem, taču šis konkrētais izaicinājums ir +/-21 dienas, lai tiešām sajustu Indiju, tās kalnus un motociklus, šķērsot kalnu upes. Atpūsties un atgriezties kā labāks cilvēks kopumā.

Kopējā brauciena distance ir aptuveni +/-3500km, kas varbūt neizklausās daudz, bet braukšanas dinamika nav salīdzināma ar Eiropu.

Pievienojies un izjūti mieru kalnu pakājēs, kā arī sasniedz virsotnes, kas nav visiem pa spēkam. Kā arī būsi uz mūžiem ierakstīts Himalaju Izaicinājumu dokumentālajā filmā.

Āris Birze
Himalajos esmu pavadījis 3 sezonas un atgriežos ceturto reizi.

Moto izaicinājums Indijas Himalaju kalnos 3700km garumā un virs 5300m, 2023. gadā:



Himalaju izaicinājums grupā 2017:

Par galamērķi

Attālums no Rīgas
5,160 km
Ilgums
21 diena
Dalībnieku vecums
18+
Nakšņošana
Hoteļi, viesu nams
Valūta
Indijas rūpija
Valoda
hindu, angļu
Dokumenti
Pase, vīza, A kategorijas vadītāja apliecība
Maksimālais grupas dalībnieku skaits
7+1

Cenā iekļauts

Cenā nav iekļauts:
Ceļojuma apdrošināšana , Personīgie tēriņi , Indijas vīza (35 eiro) , Degvielas izmaksas (apm. 300 eiro) , Pārtikas izdevumi (veikalu apmeklējumi, suvenīri, papildus kafejnīcas)

Dienu plāns

Dienas
1. diena

Lidojums uz Ņū Delī.

2. diena

Ielidojam Ņū Deli. Atpūta viesnīcā.
Nopērkam visu nepieciešamo un izņemam nomas motociklus.
Gatavojamies, lai varam agri no rīta izbraukt uz Himalajiem.

3. diena

Ceļamies 3.30 un pakojamies agram braucienam laukā no Ņū Delī, lai būtu uz lielceļa pirms sastrēgumiem.
Pirmās dienas galamērķis ir Šimla, vai tuvu tai.

4. diena

Pirmās kalnu pārbauktuves un Reckong Peo pilsētiņas virzienā, lai jau pēc dažām dienām baudītu Spiti ieleju.

~225km

5. diena

Tabo pilsēta

Nākošās dienas mērķis ir nokļūt līdz Tabo pilsētai ceļā baudot neaprakstāmus skatus 163 km garumā.
Nedomā, ka īsā distance tiks veikta ātri, jo šeit vidējais ātrums ir neliels un mainīgs. Jebkurš nogruvums kalnos var ierobežot braucienu uz pāris dienām.

6. diena

Manali

No Tabo tālāk virzāmies uz Manali pilsētu, kurā pavadīsim mūsu pirmo atpūtas dienu, apkopsim močus.
Baudīsim dabīgi karsto avotu vecpilsētā un, ja pietiks jaudas, uzkāpsim kalnā pie brīnišķīga ūdenskrituma.

7. diena

Manali

Otrā diena Manali.
Saņemam močus, kā arī gatavojamies braukt tālāk, jo šeit potenciāli ir jau sākusies lietus sezona.

8. diena

Killar - Kishtwar

Izbraucam virzienā uz vienu no bīstamākajiem ceļu posmiem pasaulē Killar - Kishtwar, kas vijās 114 km garumā bez ceļu norobežojumiem, ar skatu uz dziļām kraujām.

~183 km

9. diena

Ceļā uz Anantnag pilsētu

Braudam rītu Killar pilsētā un virzamies ceļā uz Kishtwar ar mērķi doties tālāk Srinagar pilsētas virzienā.
Ceļa posmi šeit ir bīstami, tāpēc prognozētā distance un laiks nav precīzs, bet mēģināsim pietuvoties Anantnag pislētai.
Līdz Kishtwar ir 117 km. bet kopā līdz Anantnag 263 km.

10. diena

Šrinagar

Jau atrodamies slavenajā Kašmiras apgabalā un armija dēļ Pakistānas un Indijas konfliktiem savos posteņos var bieži pārbaudīt mūsu dokumentus.
Nokļūsim Šrinagar pilsētā un mūsu mērķis ir palikt viesu mājā, kas atrodas uz salas ezera vidū.
Šī sala ir kā noslēpta oāze pilsētas kņadā, bet, protams, varēsi arī izvēlēties palikt uz kādu no "Houseboats", ar ko Šringar pilsēta ir slavena.

Šeit varēsi arī iegādāties kādu īstu kašmiras šalli, somiņu vai citus suvenīrus.

11. diena

Šrinagar

Vēl viena atpūtas diena Šringar pilsētā, motociklu apkope pašu spēkiem un gatavojamies doties tālāk virzienā uz fascinējošo Leh Ladakh.

12. diena

Kargil

Pakojamies un esam ceļā uz Kargil pilsētu, kas atrodas pusceļā uz Leh.
Ļausimies kvalitatīvam ceļam ar serpentīmiem ievest mūsu grupu 4000 m augstajās pārbrauktuvēs un pietuvosimies kalniem, kurus sauc par Moonland.

~202 km

13. diena

Leh pilsēta

Pa elpu aizraujošiem ceļiem nonāksim Leh pilsētā, no kuras tikai 50 km attālumā atrodas Himalaju slavenākā kalnu pārbrauktuve Khardung La 5359m augstumā.

Pirms apmeklēsim šo virsotni, mēs apkopsim močus pie labākā meistara pilsētā, kurš Royal Enfield prot izvērtēt tikai dzirdot tā skaņu.

~216 km

14. diena

Khardung La, Pangong ezers

Agrais rīts 4:00, lai laicīgi uzbrauktu Khardung La virsotnē un tālāko dienas daļu varētu veltīt braucienam uz Pangong ezeru, kura krastos arī nakšnosim.

~240km

15. diena

Tuvojamies Umling La, Rhongo pilsēta

Nākošā diena iezīmējas ar tuvošanos pasaules augstākajai kalnu pārbrauktuvei Umling La. Un tēmējam virzienā uz pilsētu Rhongo (4178 m).

Liela daļa ceļu būs off-road posms, kurš paliks atmiņā, kā viens no labākajiem ceļa posmiem.

Kā arī ~50 km brauksim gar Pangong ezeru, kurš atdala Indiju no Ķīnas.

~193 km

16. diena

Umling La

Aizraujoša diena, jo šodien sasniegsim Umling La kalnu pārbrauktuvi 5882 m augstumā un sevi uz mūžiem ierakstīsim kā cilvēkus, kuri tur nokļuvuši un ar močiem uzbraukuši augstāk par Everesta bāzes nometni.

Virsotnē nedrīkst ilgi uzturēties, tāpēc fotografējamies un braucam atpakaļ Chumathang virzienā apskatīt karstos ezerus.

~270 km, ieskaitot 100 km braucienu uz Umling La.

17. diena

Leh - Manali

Tālākās dienas pavadīsim uz leģendārā Leh - Manali ceļa posma, kurā kalnu skati nomainīsies ik pa 50 km, atklājot nākošo elpu aizraujošo skatu. Mērķis ir nokļūt Pang vai pat tālāk.

~135 km

18. diena

Manali

Būsim noslēguši iespaidīgu Himalaju kalnu apli atgriežoties Manali pilsētā.
Atpūta dienas nmoslēgumā.
Šeit būs pēdējā iespēja kalnos nopirkt suvenīrus un nākošās dievas dienas veltīsim braucienam atpakaļ uz Ņū Delī.

~253 km

19. diena

Chandigar

Chandigar skaitās viseiropeiskākā Indijas pilsēta ar sakārtotu satiksmi un daudz joslām pilsētas ielās.
Šī pilsēta būs mūsu pirmais civilizētais posms pēc izbraukšanos no kalniem.

~270 km

20. diena

Ņū Delī

Pēdējais brauciens pa Indijas šoseju +40 grādu karstumā līdz Ņū Delī.
Atgriežam močus un skaitām bojājumus, kuri radušies dažādu kritienu vai noguldīšanas rezultātā.
Pienākusi mūsu ceļojuma pēdējā diena, lai veiktu pirkumus, kā arī sakravātu čemodānus kondicionētā viesnīcā.

~244 km

21. diena

Mājupceļš

Lidojums uz Rīgu!

Ieteicamo mantu saraksts

Mazā dienas mugursoma 10-20l

Gumijas čības vai sandales

siltam laikam, dušām, pludmalei, baseinam, kāju atpūtināšanai

Kompakta siltā jaka

plāna, vēlams dūnu, jaka, ko var izmantot kā termoslāni vakaros un aukstos apstākļos

Garās pārgājienu bikses

vēlams no elastīga materiāla, komfortablas, ātri žūstošas, der arī sporta legingi

Šorti

paredzēti karstākām dienām, ātri žūstoši

Krekls ar garām piedurknēm

noderēs ne tikai siltumam, bet arī pret saules apdegumiem, no poliestera vai plāna merino vilnas auduma

Termoveļa

krekls ar garām rokām + bikses, vislabākā būs no merino vilnas

Sporta T-krekli (3-5 gab.)

viegli, komfortabli, ātri žūstoši, vēlams mikrošķiedras jeb poliestera auduma

Peldkostīms/peldbikses, dvielis

viegls sporta dvielis, mikrošķiedras auduma

Cepure

pret lietu un sauli

Siltās zeķes

Vēsās naktīs vieglāk aizmigt, ja kājās ir tīras un siltas zeķes

Laikapstākļiem atbilstošs apģērbs

ko uzvilkt pilsētā vai uz vakariņām

Saulesbrilles

Saules aizsargkrēms

vismaz SPF 30, vēlams SPF 50

Aptieciņa

Sorbex/Smecta, Mezym Forte, Rennie, Ibumetin, Bepanthen un citi palīgi sev vien zināmām kaitēm (piem. alerģiju), iesakām paņemt pāris tabletes, nevis visu iepakojumu. Tulznu plāksteri.

Personīgās higiēnas lietas

zobupasta, zobubirste, WC papīrs, šampūns, lūpu balzams, mitrās salvetes, pēc iespējas mazākos iepakojumos

Ausu aizbāžņi

nekad nevar zināt, kurš no grupas krāks vai ballēs līdz rītam

Powerbanka

ar ietilpību visamz 10000mAh

Mugursoma, ko piesiet uz moča, vai pievienot motocikla sānā.

Ūdens izturīgs pārvalks somām.

Lietus izturīgs apģērbs

Ātri žūstoši apavi, jo būs karsts, bet šķērsojot kalnus upes paliks slapji. Par apm. 10 eur to var iegādāties Indijā.

Moto apavi

Moto cimdi

Ķivere

Var ņemt savu vai pirkt uz vietas Indijā, cenas sākas no 25 eur

Maiņas apavi

vieglas botas

Ērta apakšveļa

Zeķes (2-5 pāri)

Foto

Tev vēl varētu patikt doties uz...

Aplūko vēl šos galamērķus pēc līdzīgiem parametriem.

background image background image

Iedvesmas stāsti

Atrodi iedvesmu nākamajam izaicinājumam un iegūsti padomus no ceļotājiem, kas to jau ir piedzīvojuši.

...